- نوشتهها
- 27,832
- واکنشها
- 6,331
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
بردویو یا شماتیک از این برد هست؟؟؟hp g62-b53se pm i hpc s mv mb v3 -ver f.48 intel processors 4 mb
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
در حال حاضر وجود دارد 0 اعضایی که این موضوع را مشاهده می کنند
GMC , mehdi molazem , user307 , apocker , user455 , Roham electronic , user640 , Mr Robot , Salim Badakhshan , PEYMAN ELECTRONIC , arshammmhs , DR.SECTOR , emdadaz , sars2004 , Yas_1248 , Pctarfand , tata1313 , user416 , user330 , fariborz goodarzi , user486 , hamzeh , user875 , Veisian , mostafa_tahami , user417 , mobin74 , vahab hemmati , sepehr_hnd , dr smart , gharaghanimahdi , TARASHEH , hk21101372 , mehranhojatian , Parsehh009 , احمدی