قوانین دکتر بایوس

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه فینتی | نرم افزار تعمیرگاه لپ تاپ و موبایل

وضعیت
گفتمان بسته شده است. (تنها سرپرستان می توانند به گفتگو بپردازند)

دکتر بایوس

Founder
تیم پشتیبانی
Admin
عضویت ویژه طلایی
نوشته‌ها
27,728
واکنش‌ها
5,529

سابقه فعالیت:

قوانین دکتر بایوس

1- از آنجایی که دکتر بایوس کالای دیجیتالی ارایه می دهد پس از اتمام سفارش و فعال شدن سرویس به هیچ عنوان بازپرداخت نخواهیم داشت.
2- به عنوان مشتری شما مسئول مطالعه و درک کامل اطلاعات مربوط به پلان های عضویت و قوانین سایت قبل از خرید هستید.
3- وقتی کاربر سرویسی را خریداری میکند این سرویس فقط برای شخص خریدار قابل استفاده است.

4- به کار بردن نام کاربری یا عکس پروفایل یا پستی که شامل نام فروشگاه-شرکت-شماره تلفن-موبایل- ایمیل-آدرس سایت-وبلاگ-کانال- گروه یا هر موردی که به نوعی تبلیغات محسوب شود و یا منافع سایت را به خطر بیاندازد ممنوع بوده و خلاف قوانین سایت میباشد.

5- دکتر بایوس برای اعضایش حق استفاده شخصی از فایل ها و ویدیوها را میدهد اما شما مالکیت فایل دانلودی را ندارید و اجازه منتشر کردن و یا فروش یا ارایه به شخص یا اشخاص دیگری را نیز نخواهید داشت در صورت اثبات چنین تخلفی دکتر بایوس حق خود میداند که از طریق وکلای خود و بصورت قانونی ادعای خسارت کند. ثبت نام شما در سایت مبنی بر تایید و قبول کردن تمام قوانین سایت است.

6- در صورت استفاده شخص دیگری از اکانت دکتر بایوس این عمل مجاز نمی باشد و اکانت شخص متخلف مسدود خواهد شد و استرداد وجه نخواهد شد.
- تشخیص این موضوع به عهده مدیریت سایت میباشد.

7- درصورتی که کاربری با ارسال مطالب حاشیه ای یا هرگونه بی احترامی به سایر کاربران به هر نوعی محتوای آموزشی را به سمت دیگری سوق دهد و یا هرگونه تخلف از قوانین سایت، مدیریت وبسایت دکتر بایوس این اجازه را دارد که اکانت کاربر را برای چند روز یا همیشه مسدود کند . تشخیص مدت زمان مسدود بودن کاربر به عهده مدیریت میباشد . و وجه استرداد نخواهد شد.

8- فایل ها و مقالات و ویدیوهای آموزشی درسایت با زحمات بسیار و دشواری های فراوان تهیه میشوند تا در اختیار کاربران دکتر بایوس قرار بگیرد ، فروش یا انتشار فایل ها-مقالات-ویدیوهای آموزشی در شبکه های اجتماعی-وب سایت – وبلاگ و... غیر قانونی بوده و دکتر بایوس از این موضوع هیچگونه رضایتی ندارد و در صورت مشاهده از طریق وکلای قانونی دکتر بایوس پیگرد قانونی حقوقی خواهد داشت و شخص تخطی کننده میبایست جبران خسارت کند.

9- شما در حالت کاربر مهمان دسترسی برای دانلود فایل ها و دسترسی به محتوای آموزشی پیشرفته را ندارید. برای دسترسی به مقالات و ویدیوهای آموزشی میبایست نسبت به پرداخت اشتراک عضویت ویژه طلایی یا پلاتینیوم اقدام نمایید.

10- درصورتیکه کاربر یکی از پلان ها را خریداری کرده باشد و کمتر از 72ساعت درخواست ارتقای اکانت خود را مطرح کند کاربر میتواند با پرداخت اختلاف قیمت ، سرویس جدید را تهیه کند.
برای پرداخت هزینه اشتراک عضویت ویژه از وب سایت دکتر بایوس میبایست از طریق پرداخت آنلاین اقدام کنید.
اکانت شما پس از پرداخت بصورت اتوماتیک فعال میشود و میتوانید براحتی از سرویس های ما استفاده کنید.

11- بخش ابزارها: این بخش به تازگی به دکتر بایوس اضافه شده است و ترفندها و تجربیات تخصصی بخش پشتیبانی و فنی دکتر بایوس را شامل میشود و ویدیوهایی بصورت مجزا ممکن است در این بخش به فروش برسد، ویدیوهای این بخش هیچ ارتباطی با ویدیوهای آموزشی سایت ندارند و کاربران عضو ویژه هم به ویدیوهای این بخش دسترسی نخواهند داشت درصورت تمایل میتوانند ویدیوهای این قسمت را تهیه کنند.

12- محدودیت های تعداد دانلود روزانه فایلها را دربخش عضویت ویژه میتوانید مشاهده کنید.( محدودیت دانلود روزانه 15 عدد فایل ضمیمه )
12- هدف وبسایت دکتر بایوس آموزش تعمیرکاران واقعی لپ تاپ است و دانلود انبوه فایل فایل ها بصورت مستمر و مکرر بصورت روزانه با هدف آرشیو کردن، مخالف قوانین وبسایت است. در صورت مشاهده ی چنین تخلفی، اکانت کاربر متخلف بدون اطلاع قبلی بصورت خودکار مسدود شده و وجه استرداد نخواهد شد.

13- خرید بوسیله درگاه زرین پال امن و سریع است و میتوانید با داشتن رمز دوم کارت از طریق تمام بانک های عضو شتاب پرداخت داشته باشید.
14- خریداری چند اکانت توسط یک شخص/ و یا استفاده چند شخص از یک اکانت، مغایر قوانین وبسایت دکتر بایوس می باشد و در صورت تشخیص تخلف، تمامی اکانت ها بصورت خودکار مسدود خواهند شد و وجه استرداد نخواهد شد.

15- پرداخت هایی که از طریق درگاه های ریالی انجام شده است برای استفاده کاربران ایرانی میباشد.
(کاربران ایرانی به کاربرانی اطلاق میشود که که کسب و کار آنها در داخل ایران میباشد و از خدمات سایت در داخل ایران استفاده میکنند)

16- توجه داشته باشید که دکتر بایوس هیچگونه مسولیتی در قبال ناسازگاری فایل ها با دستگاه شما ندارد. ما تضمین نمیکنیم که فایل های ما بصورت کامل با دستگاه شما سازگار باشند اما تیم پشتیبانی حرفه ای دکتر بایوس همیشه مشتاق کمک به شما است و درصورت داشتن مشکل در کنار شما خواهد بود.

17- اگر فایلی در سایت موجود نبود مانند بایوس-شماتیک-بردویو و... در بخش مربوطه میتوانید درخواست فایل خود را میتوانید مطرح کنید ما تلاش خود را برای تهیه فایل انجام خواهیم داد اما نمیتوانیم تضمین کنیم که فایل مورد نظر شما را تهیه کنیم. در صورت عدم ارایه فایل درخواستی، کاربر حق درخواست بازپرداخت ندارد.

18- پشتیبانی آنلاین در دکتر بایوس 24 ساعته 7 روز هفته و در تمام روزهای سال فعال است.
19- در نظر داشته باشید که پشتیبانی آنلاین شامل سرویس پشتیبانی فنی نیست و تیم فنی دکتر بایوس نمیتواند پاسخگوی سوالات فنی شما باشد اما تیم پشتیبانی معمولا متدها و سولوشن هایی که برای رفع مشکل شما مناسب است و میتواند راهگشا باشد را پیشنهاد خواهد داد.

20- بعداز ثبت درخواست فایل تیم پشتیبانی معمولا کمتر از 2 ساعت پاسخ درخواست شما را خواهد داد اما ممکن است بعلت ترافیک بالا یا نایاب بودن درخواست شما زمان بیشتری بطلبد از این رو تا دریافت پاسخ تیم پشتیبانی لطفا شکیبا باشید.

21- دکتر بایوس این حق را دارد که بدون اطلاع قبلی نسبت به تغییر یا بروزرسانی قوانین و قالب سایت و امور مربوط به بهبود تجربه کاربری با تشخیص خود اقدام نماید و بدیهی است این تغییرات از طریق کانال تلگرامی به اطلاع کاربران خواهد رسید.

22- در زمان های خاصی بعلت مشکلات فنی یا بروزرسانی ممکن است سایت از دسترس خارج شود این پروسه معمولا کمتر از چند ساعت حل میشود ،امیدواریم در این مواقع مشکلات ما را درک کنید و تا حل شدن مشکل تامل فرمایید.

23- ممکن است درآینده بخش های مختلف و سرویس های جدیدی به سایت اضافه شود که هزینه های جداگانه ای برای آن ها از کاربر دریافت شود یا این بخش ها و سرویس های جدید بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرد ، تشخیص این موضوع به عهده دکتر بایوس خواهد بود.

24- هرگونه پست یا تاپیک یا محتوایی که در تضاد با منافع مالی و معنوی انجمن باشد بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد و کاربر برای اول اخطار خواهد گرفت و درصورت تکرار حساب کاربری او برای همیشه مسدود خواهد شد.


تاریخ آخرین بروزرسانی: دوشنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۸
تاریخ آخرین بروزرسانی: یکشنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ( بند شماره 24 اضافه شد)
 
واپسین ویرایش:
وضعیت
گفتمان بسته شده است. (تنها سرپرستان می توانند به گفتگو بپردازند)