- نوشتهها
- 27,832
- واکنشها
- 6,331
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سلام لطفا این مقاله رو چک کنید:سلام.فرق این 3 تا بایوس تو چی هست و منظور از BID رو نمیدونم یه لپ تاپ مشتری اورده که شماره بردش همینه اما نمیدونم کدوم رو بزنم؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
در حال حاضر وجود دارد 0 اعضایی که این موضوع را مشاهده می کنند
SHAHRAM , user241 , AHOORA IT , user159 , DR.SECTOR , misha_spy , vahab hemmati , user213 , mirghasemi , meysam_belash , Rasam110 , user1923 , Sisto Co , user53 , Pejman Hajipouran Benam , Salim Badakhshan , user2560 , user1918 , debug , mohammad74 , ehsan98 , user70 , Vahid Ghobadzadeh , S.A , majid sheykh , user432 , Arash Hosseini , Asa , rezaalipour , amirsadafi , nojansh , user431 , macsupport , ابولفضل خسروی , user268 , PFA_Yazd , user184 , hhrrbb , user1186 , hamrahsignal , user416 , AHRC , Mehdi Mashak