- نوشتهها
- 5,488
- واکنشها
- 1,896
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
من بایاس این دستگاهو گرفتم زدم اوکی شد ولی داخل بایاس روی مد legasy که میزارم دوباره نو بوت میشه و بعد تا کلیر سیماس نکنی تصویر بوت نمیشه فک کنم بایاس یه مشکلی داره یا همخوانی نداره تو سایت که گشتم نبود
سابقه فعالیت:
دقییقا این مدل دستگاه هس hp pavilion 15-p133ne
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
این لینک جدیدترین و دقیقترین فایل ممکن برای این دستگاه هست
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
در حال حاضر وجود دارد 0 اعضایی که این موضوع را مشاهده می کنند
user640 , Salim Badakhshan , arshammmhs , hood-313 , ALI-F1