- نوشتهها
- 27,832
- واکنشها
- 6,331
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
بجز آی سی بایوس یه آی سی دیگه هم هست که معمولا هردو اینهارو باهم پروگرام میکنن که بهش میگن ECec.bin واسه چیه
تو مادربورد hp dv6-3142se ای سی ec داخل io هستش؟بجز آی سی بایوس یه آی سی دیگه هم هست که معمولا هردو اینهارو باهم پروگرام میکنن که بهش میگن EC
سابقه فعالیت:
خیر - جزییات بیشتر مادربرد تون میتونید در لینک زیر مشاهده بفرمایید:تو مادربورد hp dv6-3142se ای سی ec داخل io هستش؟

سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
در حال حاضر وجود دارد 0 اعضایی که این موضوع را مشاهده می کنند
S.A , SarirR , user592 , user268 , SadadKish , dastoori , user324 , user241 , imanheydarpoor , user252 , user184 , vahab hemmati , mansouri66 , hhrrbb , محمد ترحیب , user159 , debug , Amin , user397 , Click , Salim Badakhshan , mehdi molazem , Mehdi Mashak , Asa , mjamejam , Rayan , user209 , majids1370 , user1282 , Mnorellah , mohammad168 , amir ashp , mohammad74 , hk21101372 , mohammad155 , Naser1831 , user226 , ابولفضل خسروی , mkh , user434 , ak1_2004 , user53 , user372 , PFA_Yazd , mehdi1333 , parsabostani , Pezhman , user432 , mehdisalamni72 , mokhtari , User78 , Ramin_ndm , mohamad hashemi