- نوشتهها
- 27,832
- واکنشها
- 6,331
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
باید بید نامبر بایوس اصلی رو پیدا کنیدبا تشکر از لطف شما. 5 فایل اپلود شده. هر کدام استفاده کنم مشکلی نداره؟ بنده این دو تا از این فایل ها رو چک کردم جواب نداد.
این مادربرد day11amb6e0 rev:E هست.
در حال حاضر وجود دارد 0 اعضایی که این موضوع را مشاهده می کنند
PARSA , SHAHRAM , manghosh , parsabostani , user241 , vahab hemmati , misha_spy , Rasam110 , user1923 , dastoori , user53 , rezaalipour , majid sheykh , mohsen_jun_2005 , Arash Hosseini , Espadana , Vahid Ghobadzadeh , Salimeh Bolboli , Ali sh , user431 , ابولفضل خسروی , user387 , user190 , skycity , rfbrv19 , user435 , User78 , iamsaman , PFA_Yazd , reza rahimi , user560 , ُsaeed , Trasheh , sadeghfi , Behin317 , user268 , fazeli , soheil , user476 , MasouD69 , balouch.mahdi , user3586 , blscoir , DigitCrom , sadra123 , ali136369 , Yas_124800 , Mehdi Mashak , user132