سابقه فعالیت:
aWG2ZMQI8RhRRErcدرخواست آنلاک پسورد بایوس
954NFW2-E7A8
کد اولی رو که میزنم علامت قفل برداشته میشه ولی مجدد که ریستارت میکنم پسورد هستش البته این هم بگم پسورد خود دستگاه دارم ولی میزنم باز هم آنلاک نمیشهaWG2ZMQI8RhRRErc
8[1krrG2629GNZGD
هر دو پسوورد بالا رو تست کنید
چگونه پسورد را وارد کنیم ؟
اگر کیبورد لپ تاپ آلمانی (QWERTZ) یا فرانسه (AZERTY) هست، یک کیبورد USB با نوع QWERTY متصل کنید.
لپ تاپ رو قبل از هر گونه تلاش برای وارد کردن پسورد ریستارت کنید.
پسورد را به دقت وارد کنید و و به حروف کوچک و بزرگ توجه نمایید.
در برخی موارد پسورد فقط شامل حروف الفبا و اعداد نیستند مانند &
پس از نوشتن پسورد دکمه کنترل (CTRL) چپ را فشار دهید و نگه دارید سپس دوبار Enter را فشار دهید.
اگر تنظیمات بایوس قفل است دکمه OK را نزنید. همیشه از ترکیب CTRL+Enter استفاده کنید.
اگر برای اولین بار در وارد کردن پسورد ناموفق بودید. لپ تاپ را ریستارت کنید و مجددا تلاش کنید.
سابقه فعالیت:
لطفا به توضیحات دقت کنید. نوشتار حروف بزرگ و کوچک را رعایت کنید.کد اولی رو که میزنم علامت قفل برداشته میشه ولی مجدد که ریستارت میکنم پسورد هستش البته این هم بگم پسورد خود دستگاه دارم ولی میزنم باز هم آنلاک نمیشه
با پسورد دومی هم که دادین کار نکرد
بله کاملا درست انجام شدلطفا به توضیحات دقت کنید. نوشتار حروف بزرگ و کوچک را رعایت کنید.
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
سابقه فعالیت:
در حال حاضر وجود دارد 0 اعضایی که این موضوع را مشاهده می کنند