فریمور مودم
neterbit : NW-431F
توضیح اینکه ورژن فریمور مودم در عکس زمینه ارسال شده و اینکه ورژن فریمور مودم از نوع V1 و V2 نمی باشه و این فریمور ها تست شده و از مودم جواب نگرفتم
سلام و ارادت
نه کلا دستگاه بهم ریخته و فقط می تونی وارد تنظیمات بشی ولی هیچ کدوم از تنظیمات فعال نمی باشه اما چراغ پاور خود مودم تنها روشن میشه و پورت LAN هم کار می کنه البته قبلاً بایوس دستگاه را با پروگرامر زدم ولی مشکل حل نشد و بعد فریمور زدم که این مشکل ایجاد شده ، توضیح اینکه مشکل تنظیمات بعد از زدن فریمور جدید ایجاد شده و قبل از این در تنظیمات مودم مشکلی وجود نداشت ، تشخیص من اینه که فریمور استفاده شده با فریمور دستگاه مودم که عکسشو ارسال کردم یکی نباشه ولی هر چه اساتید بفرمایند همون انجام میشه ، با تشکر