درخواست برداشتن بایوس

tehrani500

عضویت ویژه طلایی
نوشته‌ها
6
واکنش‌ها
0

سابقه فعالیت:

سلام. لپتاپ hp revolve 810 G2 دارم و پسوردش رو فراموش کردم. یعنی نه پسورد بایوس رو یادمه و نه پسورد بوت کردن سیستم عامل رو یادمه

میخواستم برام این پسوردها رو بردارید.

ضمنا در این سوال زیر که به کاربر دیگه ای گفته بودید که ایمیج بایوس رو براتون بفرسته. چطوری میشه بایوس رو دریافت کرد ؟

 

vahab hemmati

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
41,540
واکنش‌ها
9,273

سابقه فعالیت:

سلام
بکاپ بایوس رو ارسال کنید
یعنی از طریق دستگاه پروگرامر باید از بایوس بکاپ بگیرید و ارسال کنید
شما تعمیرکار هستید و دستگاه رو دارید ؟
 

tehrani500

عضویت ویژه طلایی
نوشته‌ها
6
واکنش‌ها
0

سابقه فعالیت:

تعمیرکار نیستم. لپتاپ مال خودمه. یه سالی از این لپتاپ استفاده نکردم و پسوردش یادم رفته.

تنها راه فرستادن بکاپ بایوس هست ؟
چه جوری میتونم از بایوس بکاپ بگیرم.
 

tehrani500

عضویت ویژه طلایی
نوشته‌ها
6
واکنش‌ها
0

سابقه فعالیت:

تعمیرکار نیستم. لپتاپ مال خودمه. یه سالی از این لپتاپ استفاده نکردم و پسوردش یادم رفته.

تنها راه فرستادن بکاپ بایوس هست ؟چه جوری میتونم از بایوس بکاپ بگیرم.

تعمیرکار نیستم. لپتاپ مال خودمه. یه سالی از این لپتاپ استفاده نکردم و پسوردش یادم رفته.

تنها راه فرستادن بکاپ بایوس هست ؟
اگه برای برداشتن ایمیج بایوس آموزش روی سایتتون دارید لینکش رو بدید تا انجام بدم. توجه کنید که لپتاپ من حتی بوت نمیشه که ویندوز بیاد یا چیز دیگه بیاد و فکر کنم بوت از روی USB رو هم غیرفعال کرده بودم.
 

vahab hemmati

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
41,540
واکنش‌ها
9,273

سابقه فعالیت:

تعمیرکار نیستم. لپتاپ مال خودمه. یه سالی از این لپتاپ استفاده نکردم و پسوردش یادم رفته.

تنها راه فرستادن بکاپ بایوس هست ؟
بله تنها راه برداشتن پسوورد بایوس این هست که فایل بکاپ بایوس رو ارسال کنید تا پسوورد رو حذف کنیم.
برای این کار هم دستگاه پروگرامر موردنیاز هست که بتونید از بایوس بکاپ بگیرید.
 

tehrani500

عضویت ویژه طلایی
نوشته‌ها
6
واکنش‌ها
0

سابقه فعالیت:

بله تنها راه برداشتن پسوورد بایوس این هست که فایل بکاپ بایوس رو ارسال کنید تا پسوورد رو حذف کنیم.
برای این کار هم دستگاه پروگرامر موردنیاز هست که بتونید از بایوس بکاپ بگیرید.
خب پس من کجا ببرم که با پروگرامر ایمیج رو بردارن و بهم بدهند ؟ بعد از اینکه پسورد رو شما برداشتید دوباره باید با پروگرامر ایمیج جدید رو گذاشت ؟
 

vahab hemmati

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
41,540
واکنش‌ها
9,273

سابقه فعالیت:

اگه برای برداشتن ایمیج بایوس آموزش روی سایتتون دارید لینکش رو بدید تا انجام بدم. توجه کنید که لپتاپ من حتی بوت نمیشه که ویندوز بیاد یا چیز دیگه بیاد و فکر کنم بوت از روی USB رو هم غیرفعال کرده بودم.
درحالتی که شما میفرمایید تنها راه بکاپ گرفتن از بایوس همون دستگاهی هست که عرض کردم.
راه دیگری نداره متاسفانه.
 

vahab hemmati

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
41,540
واکنش‌ها
9,273

سابقه فعالیت:

خب پس من کجا ببرم که با پروگرامر ایمیج رو بردارن و بهم بدهند ؟ بعد از اینکه پسورد رو شما برداشتید دوباره باید با پروگرامر ایمیج جدید رو گذاشت ؟
به همین دلیل پرسیدم که تعمیرکار هستید یا خیر.
ظاهرا باید دستگاه رو ببرید پیش تعمیرکار.
و بله بعدش دوباره باید بایوسی که پسوورد نداره روی مادربرد گذاشته بشه.
 

tehrani500

عضویت ویژه طلایی
نوشته‌ها
6
واکنش‌ها
0

سابقه فعالیت:

تعمیرکار نیستم. لپتاپ مال خودمه. یه سالی از این لپتاپ استفاده نکردم و پسوردش یادم رفته.

تنها راه فرستادن بکاپ بایوس هست ؟چه جوری میتونم از بایوس بکاپ بگیرم.

به همین دلیل پرسیدم که تعمیرکار هستید یا خیر.
ظاهرا باید دستگاه رو ببرید پیش تعمیرکار.
و بله بعدش دوباره باید بایوسی که پسوورد نداره روی مادربرد گذاشته بشه.
خب کجا ببرم ؟
 

vahab hemmati

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
41,540
واکنش‌ها
9,273

سابقه فعالیت:

vahab hemmati

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
41,540
واکنش‌ها
9,273

سابقه فعالیت:

اطمینان دآرید که میشه ایمیج بایوس رو کپی کرد ؟ یعنی برای این مدل لپتاپ تا حالا انجام دادید ؟
بله برای کسی که تعمیرکار هست و دستگاه پروگرامر داره این کار یک عمل متداول و عادی در بحث تعمیرات هست
 
چه کسی این تاپیک را مشاهده می کند؟

در حال حاضر وجود دارد 0 اعضایی که این موضوع را مشاهده می کنند

کاربرانی که این موضوع را خوانده اند
بالا