نکات مهم در ثبت درخواست فایل بایوس Toshiba

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه فینتی | نرم افزار تعمیرگاه لپ تاپ و موبایل

وضعیت
گفتمان بسته شده است. (تنها سرپرستان می توانند به گفتگو بپردازند)

دکتر بایوس

Founder
تیم پشتیبانی
Admin
عضویت ویژه طلایی
نوشته‌ها
27,728
واکنش‌ها
5,537

سابقه فعالیت:

در ثبت درخواست فایل بایوس Toshiba لطفا به موارد زیر توجه کنید تا بتونیم در کمترین زمان جوابگو باشیم .

لطفا قبل از ثبت هر گونه درخواست سایت رو جستجو کنید . جهت مشاهده نحوه سرچ کردن فایل در انجمن دکتر بایوس به لینک زیر مراجعه کنید :

همچنین جهت مشاهده نحوه ثبت درخواست فایل در انجمن میتونید به لینک زیر مراجعه کنید :

حتما مدل لپ تاپ کامل ذکر بشه مانند : Toshiba Satellite L755-S5110
در لپ تاپ های توشیبا هم از مدل مادربردهای مختلفی استفاده میشه مانند : DB10BM-6050A2623101-Mb-A02 , FAMXSY5 A3660A, DA0BLTMB8F0
برای درخواست بایوس توشیبا حتما پارت نامبر دستگاه قید بشه مثل : PSCGQV
اگر مادربرد چیپ گرافیک مجزا داره شماره چیپ گرافیک ذکر شود مثل : Nvidia N12P-GV-OP-B-A1

❗حتما بکاپ بایوس و اگر EC داره ، بکاپ EC هم ضمیمه درخواست بشه
❗اگر فایل بایوس نیاز به اصلاح Me Region داشته باشه حتما ذکر کنید
❗اگر فایل بایوس که توسط تیم پشتیبانی ارسال شد جوابگو نبود لطفا درخواست جدید ثبت نکنید و در ادامه درخواست اولی که ثبت کردین مطرح کنید
❗اگر مدل مادربرد و نتونستین تشخیص بدین دو عکس واضح از دو طرف مادربرد ارسال کنید

⚠ توجه داشته باشید که مدل مادربرد روی خود برد نوشته میشه و حتما زیر برچسب های روی مادربرد و ... رو چک کنید

toshiba motherboard info.jpg

lenovo graphic-chip-model.jpg
 
واپسین ویرایش بدست یکی از سرپرستان:
وضعیت
گفتمان بسته شده است. (تنها سرپرستان می توانند به گفتگو بپردازند)