وضعیت
گفتمان بسته شده است. (تنها سرپرستان می توانند به گفتگو بپردازند)

دکتر بایوس

Founder
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
27,122
واکنش‌ها
2,426

سابقه فعالیت:

دکتر بایوس چه خدماتی را ارایه میدهد؟

ما عاشق یادگرفتن هستیم یاد گرفتن و یاد دادن، ما در دکتر بایوس بصورت ویدیویی آموزش تعمیرات لپ تاپ موبایل مانیتور و کامپیوترهای دسکتاپ را تدریس میکنیم از طرفی بزرگترین آرشیو فایل های بایوس شماتیک و بردویو در دنیا هستیم که روزانه چندین بار بروز میشود. مشتریان ما از سراسر دنیا ویدیوهای آموزشی ما را دنبال میکنند و از یادگرفتن لذت میبرند.

فرق سایت Dr-Bios.ir و Dr-Bios.com در چیست؟

همونطور که کاربران قدیمی دکتر بایوس هم مطلع هستند قبلا بخش فارسی سایت هم در وبسایت Dr-Bios.com بود و سایت بصورت دو زبانه بود که این موضوع بعد از سالها و بالارفتن حجم اطلاعات سایت و محدود بودن امکانات سایت قبلی و دشواری های مدیریت سایت دوزبانه تصمیم گرفتیم بخش کاربران ایرانی و خارجی را جدا کنیم و کاربران ایرانی را به دامین Dr-Bios.ir منتقل کردیم تا بتوانیم تمرکز بهتری روی خدمات و ارایه مطالب داشته باشیم اما در اصل محتوای سایت هیچ تفاوتی با نسخه انگلیسی ندارد.

آیا پس از دانلود فایل من مالکیت فایل را دارم ؟

دکتر بایوس برای اعضایش حق استفاده شخصی از فایل ها و ویدیوها را میدهد اما شما مالکیت فایل دانلودی را ندارید و اجازه منتشر کردن و یا فروش یا ارایه به شخص یا اشخاص دیگری را نیز نخواهید داشت در صورت اثبات چنین تخلفی دکتر بایوس حق خود میداند که از طریق وکلای خود و بصورت قانونی ادعای خسارت کند.


آیا دکتربایوس آموزشهای ویدیویی رایگان هم دارد؟

بله، بسیاری از مقالات و ویدیوهای آموزشی در سایت بصورت رایگان برای تمام کاربران قابل دسترس است همچنین نمونه ی ویدیوهای پیشرفته هم بصورت رایگان در کانال یوتیوب دکتر بایوس در دسترس است و احتیاجی به پرداخت حق عصویت ندارید. برای مشاهده لیست ویدیوهای رایگان اینجا کلیک کنید.

من چطور میتوانم فایل بایوس/شماتیک/بردویو دانلود کنم؟

شما برای دانلود فایل های بایوس/شماتیک/بردویو میبایست پس از تکمیل مراحل ثبت نام میبایست حق عضویت خود را پرداخت کنید. پس از پرداخت آنلاین در سایت اکانت شما بصورت خودکار فعال میشود و میتوانید فایل/فایل های مورد نیازتان را دانلود کنید.

برای مشاهده ویدیوهای آموزشی پیشرفته چه باید کرد؟

برای تهیه ویدیوهای پیشرفته زمان و انرژی زیادی صرف میشود و مستلزم پرداخت حق اشتراک میباشد برای دسترسی و دانلود ویدیوهای پیشرفته شما میبایست حق عضویت خود را پرداخت کنید.

پس از خرید اکانت آیا این امکان وجود دارد که اکانتم را ارتقا بدهم؟

درصورتیکه کاربر یکی از پلان ها را خریداری کرده باشد و کمتر از 72ساعت درخواست ارتقای اکانت خود را مطرح کند میتواند با پرداخت اختلاف قیمت ، سرویس جدید را تهیه کند. برای ارتقای اکانت در صفحه تماس با ما درخواست خود را را مطرح کنید.

آیا میتوانم از یک اکانت برای چند نفر استفاده کنم؟

خیر. هر حق اشتراکی که پرداخت میشود برای استفاده شخص پرداخت کننده است و دکتربایوس تعهد دارد که خدمات سایت را به یک نفر (پرداخت کننده ) ارایه بدهد. تمام لاگین های کاربران بصورت 24 ساعته بوسیله بات های هوشمند درحال مانیتورینگ هستند درصورت سواستفاده کاربر از اکانت عضویت ویژه بدون اطلاع قبلی اکانت مسدود خواهد شد و وجه بازپرداخت نخواهد شد. شما میتوانید جزییات بیشتر را در صفحه قوانین سایت مشاهده کنید.


فایل مورد نظر من در سایت موجود نیست آیا امکان دارد به سایت اضافه شود؟

اگر فایلی که احتیاج دارید ( بایوس، شماتیک، بردویو و... ) در سایت موجود نبود میتوانید در قسمت درخواست فایل برند مربوطه مطرح کنید ما تلاش خود را برای تهیه فایل انجام خواهیم داد و درصورت تهیه آنرا در سایت آپلود کرده و شما را از طریق ایمیل مطلع خواهیم کرد، دکتر بایوس تضمینی در قبال تهیه فایل درخواستی شما ندارد اما تمام تلاش خود را خواهد کرد.


بعد از ثبت درخواست فایل چقدر زمان میبرد تا پاسخ دریافت کنم؟

بعداز ثبت درخواست فایل تیم پشتیبانی معمولا کمتر از 2 ساعت پاسخ درخواست شما را خواهد داد اما ممکن است بعلت ترافیک بالا یا نایاب بودن درخواست شما زمان بیشتری بطلبد از این رو تا دریافت پاسخ تیم پشتیبانی لطفا شکیبا باشید. پشتیبانی آنلاین در دکتر بایوس 24 ساعته 7 روز هفته و در تمام روزهای سال فعال است.

از چه روش هایی می تواننم هزینه عضویت ویژه را پرداخت کنم؟

برای پرداخت حق عضویت میتوانید از قسمت عضویت ویژه بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام دهید بعد از پرداخت اکانت شما بصورت خودکار فعال میشود. خرید بوسیله درگاه سایت امن و سریع است و میتوانید با داشتن رمز دوم کارت از طریق تمام بانک های عضو شتاب پرداخت داشته باشید. در صورتی که با پرداخت آنلاین مشکل داشتید از طریق چت آنلاین در صفحه اصلی مشکل را مطرح کنید.

من عضویت ویژه دارم آیا شما در تعمیرات لپ تاپ من را راهنمایی میکنید؟

ما در دکتر بایوس بیش از 32 هزار کاربرد داریم و امکان پاسخ گویی به سوالات این حجم از کاربر را نداریم و پشتیبانی فنی جزو سرویس های سایت نمیباشد اما تیم فنی دکتر بایوس معمولا نحوه تعمیر و حل کردن مشکلات رایج در تعمیرات را در ویدیوهای آموزشی پیشرفته در سایت منتشر میکند.

آیا دکتر بایوس آموزش حضوری دارد ؟

دکتر بایوس تمام فعالیت خود را فقط در وب سایت Dr-Bios.ir و Dr-Bios.com انجام میدهد و با هیچ آموزشگاه/سایت/وبلاگ یا هرشرکتی برای برگزاری دوره های آموزش حضوری هیچگونه همکاری نداشته و ندارد و تمام آموزشها فقط از طریق سایت رسمی دکتر بایوس قابل دسترس میباشد از اینرو مراقب کلاهبرداری های افردا سودجو باشید

شبکه های اجتماعی دکتربایوس را چرا دنبال کنم؟

ما معمولا قسمتهایی از ویدیوهای جدید-نکات تعمیراتی مهم-گزارش عملکرد-تخفیف ها و رویدادهای مهم دکتر بایوس را در شبکه های اجتماعی با کاربران مان به اشتراک میگذاریم از این رو پیشنهاد میکنیم ما را در تلگرام اینستاگرام فیسبوک یوتیوب فالو کنید.
 
واپسین ویرایش:
وضعیت
گفتمان بسته شده است. (تنها سرپرستان می توانند به گفتگو بپردازند)

کاربرانی که در حال مشاهده این تاپیک هستند (اعضا: 0, مهمان: 1)