ما تماس های بسیاری دریافت کردیم مبنی بر اینکه بسیاری از تعمیرکاران لپ تاپ علاقمندی خود را برای یادگرفتن تعمیرات موبایل اعلام کردند از این رو با توکل بخدا آموزش های موبایل رو هم شروع کردیم ان شاالله که بتونیم رضایت شما عزیزان را جلب کنیم.
امروز اولین ویدیوی آموزش تعمیرات موبایل در دکتر بایوس منتشر شد و تکنیسین با تجربه بخش نرم افزار موبایل و عضو تیم فنی دکتر بایوس جناب آقای آزمون از این پس آموزش های نرم افزاری رو برای شما تدریس خواهد کرد. این ویدیو بنوعی آشنایی با پیش نیاز ویدیوهای بعدی تعمیرات موبایل خواهد بود و با ابزارهای یک تعمیرکار موبایل نرم افزار کار آشنا خواهید شد.
در این ویدیو با انواع باکس های نرم افزاری موبایل آشنا خواهید شد و اینکه برای شروع کار چه باکس هایی را احتیاج خواهید داشت و چه کارهایی را میتوانید بدون باکس انجام دهید. همچنین تفاوت باکس ها و مشکلات نرم افزاری متداولی که اکثر گوشی ها براشون پیش میاد رو بررسی کردیم.
در ویدیوهای بعدی آقای آزمون بصورت عملی تعمیر عملی گوشی های مختلف رو بوسیله باکس و بدون باکس با ایرادهای متفاوت آموزش خواهد داد.
با توجه به این که این سری از ویدیوهای آموزشی تعمیرات موبایل برای اولین بار توسط دکتر بایوس منتشر میشه خوشحال خواهیم شد نقاط قوت و ضعف مارو به ما بگویید تا برای حل کردن آنها در ویدیوهای بعدی تلاش کنیم. از اینکه حمایت شما را داریم برای ما بزرگترین دلگرمی است.
در ضمن ویدیوهای آموزش تعمیرات موبایل برای کاربران 6 ماهه طلایی قابل دسترس خواهد بود و هزینه جداگانه ای برای آن پرداخت نخواهندکرد.
اما قسمت اول رو برای تمام کاربران دانلود رایگان گذاشتیم. enjoy ;)
برای تماشا کردن سایر ویدیوهای پیشرفته میبایست اکانت خود را ارتقا دهید.
برای ارتقای اکانت روی لینک زیر کلیک کنید.
https://dr-bios.ir/account/upgrades

داده های رسانه

دسته‌بندی
نمونه ویدیوهای آموزشی پیشرفته
افزوده شده توسط
دکتر بایوس
زمان افزودن
بازدید
1,862
شمار دیدگاه
0
امتیاز کاربران
0.00 ستاره 0 ارزیابی

اشتراک‌گذاری این رسانه