درخواست فایل HP 15-DY2021NR

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه فینتی | نرم افزار تعمیرگاه لپ تاپ و موبایل

user1430

کاربر فعال
نوشته‌ها
43
واکنش‌ها
1

سابقه فعالیت:

سلام و عرض ادب-فایل بایوس این مدل رو میخواستم در صورت امکان موجود کنید
 

Support Staff no.1

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
29,876
واکنش‌ها
7,279

سابقه فعالیت:

سلام
لطفا مدل دقیق مادربرد و بکاپ بایوس ارسال کنید
 

Support Staff no.1

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
29,876
واکنش‌ها
7,279

سابقه فعالیت:

لطفا بکاپ بایوس رو هم ارسال کنید
و اینکه دستگاه چه مشکلی داره ؟
 

user1430

کاربر فعال
نوشته‌ها
43
واکنش‌ها
1

سابقه فعالیت:

فقط لازم به ذکر هست دستگاه مشکل تصویر یا بوت یا مشکلات مشابه نداره-این دستگاه ویندوز 10 اورجینال روش داشته و مشتری با خودش گفته نسخه قدیمی هست و اومده جدید بزنه و نمیدونم چیکار کرده که دستگاه رو روشن میکردی فقط صفحه بازیابی کلید بیت لاکر میومد-یعنی انقدر اشتباه زده بوده پسوورد بیت لاکر رو که قفل شده و فقط میگفت کلمه بازیابی رو بزن و شمتری هم میگفت من هیچ کار نکردم-بنده هم بازش کردم و M2 رو روی کیس گذاشتم و فرمت کردم و دیگه به هیچ عنوان نمیشه ویندوز روش نصب کرد-یعنی اصلا M2 در لیست پارتیشن های نصب ویندوز نمیاد-با M2 های دیگه هم امتحان کردم اصلا نمیاره-حتی با کیس روی M2 ویندوز زدم و گذاشتم بازم میاد تو محیط ریکاوری و نمیذاره هیچ کاری انجام بدیم-احتمال دادم با یه بایوس بشه کاریش کرد-اگر دوستان مشکل مشابه برخوردن و میتونن راهنمایی کنن ممنون میشم
 

Support Staff no.1

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
29,876
واکنش‌ها
7,279

سابقه فعالیت:

این فایل رو تست کنید لطفا
 

فایل های ضمیمه

  • HP 15-DY2021NR.zip
    5.9 مگابایت · نمایش‌ها: 4

user1430

کاربر فعال
نوشته‌ها
43
واکنش‌ها
1

سابقه فعالیت:

متاسفانه هیچ فرقی نکرد-فایل اصلی هم ضمیمه شد
مدل دقیق مادر برد هم اینه
DA0P5HMB8E0REV:E
MODEL:0P5H
میشه کاری کرد؟
 

فایل های ضمیمه

  • HP 15-DY2021NR-read.bin
    16 مگابایت · نمایش‌ها: 0

Support Staff no.1

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
29,876
واکنش‌ها
7,279

سابقه فعالیت:

فایل که بالا ارسال شد نسخه دقیق و آپدیت این دستگاه هست
بنظر میرسه مشکل از بایوس نیست
 

user1430

کاربر فعال
نوشته‌ها
43
واکنش‌ها
1

سابقه فعالیت:

خب به نظرتون مشکل کجا میتونه باشه؟آخه M2 هم سالم هست-با M2 های دیگه هم تست کردم بازم فرقی نکرد-فکر میکنم باید ویندوز اورجینالش باشه فقط
 

Support Staff no.1

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
29,876
واکنش‌ها
7,279

سابقه فعالیت:

چه کسی این تاپیک را مشاهده می کند؟

در حال حاضر وجود دارد 0 اعضایی که این موضوع را مشاهده می کنند

کاربرانی که این موضوع را خوانده اند
شروع کننده گفتگو گفتگوهای مشابه انجمن پاسخ ها تاریخ
U پشتیبانی فنی لپ تاپ و قطعات کامپیوتر 3