قرارگیری بخش تجهیزات مداربسته

آیا موافق به ایجاد بخشی برای حذف رمز و ترمیم فایل فلش دستگاه و دوربین مداربسته هستید ؟


  • تعداد رای دهندگان
    3
  • همه پرسی بسته شد .

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه فینتی | نرم افزار تعمیرگاه لپ تاپ و موبایل

KarimJavvy

کاربر قدیمی
نوشته‌ها
55
واکنش‌ها
58

سابقه فعالیت:

سلام

خسته نباشید بنده به تمامی عوامل تیم خوب دکتر بایوس .

پیشنهاد فعالیت در زمینه فایل فلش تجهیزات مداربسته رو دارم به شرح زیر .

در تجهیزات مداربسته قضیه ی سریال و مک و P2P و ... بسیار اهمیت دارد به همین دلیل بهتر هست که فایل رو از دستگاه های دیگه روی بردتون پروگرام نکنید چون تمامی این ویژگی ها رو از دست می دهید . (البته این مورد در دستگاه یا دوربین هایی که آی سی ایپیرام دارند صدق نمی کند)

از این رو پیشنهاد دارم که یک بخشی در مورد سیستم های مداربسته قرار بدید تا فعالیتم رو شروع کنم .

ابتدا فعالیتم به این صورت است که رمز رو از هر دستگاهی یا دوربینی رو از طریق فایل فلش حذف می کنم و این مزیتهای خاص خودش رو داره(باقیماندن تمام قابلیت های مخفی سازنده دستگاه که در بالا توضیح دادم و اگر سوالی داشتید بنده در خدمتم)(معایبش : حتما باید تعمیرکار باشه که توانایی تشخیص آی سی فلش رو در مدار داشته باشه و قوانین Read , Write , Verify رو کامل بدونه و با این حال این باز مزیت محسوب میشه)

در مورد دستگاه هایی که بالا نمی آیند هم ترمیم فلش انجام می دهم .

ترمیم فلش - حذف پسورد - تغییر مک - تغییر سریال و ... تمامی موارد از طریق فایل فلش انجام می شود .

موارد فوق در تمامی شاخه های الکترونیک (لپ تاپ - گوشی - تلویزیون - گیرنده دیجیتال - رسیور - تجهیزات شبکه مودم و وایرلسی مثل آنتن ها و ...) قابل انجام هست اما فعلا بدلیل مشغله زیاد از مداربسته شروع می کنیم .

توجه داشته باشید در خواست آموزش در مطالب بالا قابل قبول نیست و بعنوان خدمات حساب میشه به این معنی که هر همکاری به این موارد نیاز داشت عکس پشت و رو از برد ، فایل فلش رو از دستگاه یا دوربین خوانده و وریفای می کند و برای بنده ارسال می کند تا مراحل کار انجام شود . برای جلوگیری از کپی شدن فایل ها عکس برد در قسمت درخواست ها قرار بگیرد و فقط فایل رو در قسمت خصوصی ارسال نمایند .

امیدوارم مورد استقبال دوستان و همکاران قرار بگیرد و بتوانیم بخش آموزش تعمیرات این تجهیزات رو با همکاری عوامل این سایت راه اندازی کنیم .

با تشکر از تیم خوب دکتر بایوس
 
چه کسی این تاپیک را مشاهده می کند؟

در حال حاضر وجود دارد 0 اعضایی که این موضوع را مشاهده می کنند

کاربرانی که این موضوع را خوانده اند