نرم افزار مدیریت تعمیرگاه فینتی | نرم افزار تعمیرگاه لپ تاپ و موبایل

وضعیت
گفتمان بسته شده است. (تنها سرپرستان می توانند به گفتگو بپردازند)

Ahmad Kor

تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
5,449
واکنش‌ها
1,762

سابقه فعالیت:

لپ تاپ های دل سری های مختلفی دارند که هرکدوم هم معمولا نوع پسوردشون مختلف هست برای مثال برداشتن پسورد بایوس لپ تاپ دل سری inspiron با برداشتن پسورد لپ تاپ دل سری Latitude متفاوت هست و نوع پسورد ها هم شکلهای مختلفی داره که آنلاک کردن پسورد بایوس این نوع از لپ تاپ ها هم متفاوت هست. در تصاویر زیر چند نمونه رو میبینید:

unlock%20bios%20password%20dell%201f5a,1f66,6ff1,1d3b.jpg



در بعضی موارد هم پسورد روی بایوس لپ تاپ نیست و در اصل پسورد هارد دیسک است و با جدا کردن هارد دیسک از لپ تاپ سیستم از شما درخواست وارد کردن پسورد نخواهد کرد.برای برداشتن پسورد هارد دیسک هم بعضی از مدل ها قابل برداشتن بصورت نرم افزاری میباشد بعضی از مدل ها هم خیر و میبایست از طریق دستگاه های مخصوص تعمیر هارد دیسک و بازیابی اطلاعات مانند MRT LAB و PC3000 نسبت به آنلاک پسورد اقدام کرد. مثل تصویر زیر:

hdd%20password%20error%20code%20unlock.jfif


ما چندین نوع متد و راهکار برای آنلاک این نوع از پسورد ها داریم که برای آنلاک آن ها احتیاجی به بازکردن لپ تاپ نداریم و در بعضی از راهکار ها میبایست دست به هویه شوید! ( اصطلاحا بهتر است پیش یک تعمیرکار لپ تاپ ماهر ببرید و صرفا با کنجکاوی کردن به لپ تاپ آسیب جدی نزنید!) پسورد بایوس در لپ تاپ های قدیمی دل هم معمولا با جدا کردن باتری مادربرد بمدت 1 دقیقه و نصب مجدد آن روی مادربرد برداشته میشود.


لپ تاپ دل با سرویس تگ 1D3B, 2A7B, 595B, D35B, 1F66, 6FF1, A95B, 1F5A, BF97

درصورتی که سرویس تگ لپ تاپ دل شما به یکی از کدهای 1D3B, 2A7B, 595B, D35B, 1F66, 6FF1 ختم میشه، (سرویس تگ در صفحه پسورد نمایش داده میشود. به عنوان مثال در تصویر زیر CWHSRT1-1D3B ) برای برداشتن پسورد آن ها نیازی به باز کردن لپ تاپ نیست. فقط کافیه فرم زیر رو پرکنید و سرویس تگ رو ارسال کنید تا ما پسورد مادر رو برای شما ارسال کنیم.

Dell_1D3B.jpg



لپ تاپ دل با پسوند 0001

درصورتی که سرویس تگ لپ تاپ دل شما به کد 0001 ختم میشه (مثل تصویر زیر) ما میتونیم به شما کمک کنیم که پسورد بایوسش رو بردارید.اما برای این کار لازمه که لپ تاپ رو باز کنید و از آی سی بایوس بکاپ بگیرین ( از اونجایی که این کار نیاز به ابزار خاص و لحیم کاری داره پیشنهاد میکنم که اگر تعمیرکار لپ تاپ نیستین دست نگه دارین و پیش یک تعمیرکار ماهر برید ) لطفا از طریق فرم زیر بکاپ بایوس ، و سایر مشخصات مورد نیاز رو ارسال کنید تا تیم پشتیانی دکتر بایوس فایل آنلاک شده رو براتون ارسال کنه.

Dell-0001.jpg


غیرفعال کردن Computrace

درصورتی که Computrace لپ تاپ دل شما فعاله (مثل تصویر زیر) ما میتونیم به شما کمک کنیم که غیرفعالش کنید. کافیه که از آی سی بایوس بکاپ بگیرید و از طریق فرم زیر بکاپ بایوس ، و سایر مشخصات مورد نیاز رو ارسال کنید تا تیم پشتیانی دکتر بایوس فایل آنلاک شده رو براتون ارسال کنه.

Computrace.png



تیم پشتیبانی دکتر بایوس در رابطه با آنلاک یا هک پسورد بایوس لپ تاپ های دل بسیار مشتاق است که به شما کمک کند هرچند ممکن است پسورد لپ تاپ شما از سری های جدید باشد با این حال به ما پیام بدهید ، ما با همکاری شما تمام سعی مان را خواهیم کرد که یک راهکار برای آنلاک پسورد لپ تاپ های دل به شما عزیزان ارایه دهیم.

اگه درخواست آنلاک بایوس پسورد لپ تاپ DELL دارید در این بخش یه پست جدید ثبت کنید!
 
واپسین ویرایش بدست یکی از سرپرستان:
وضعیت
گفتمان بسته شده است. (تنها سرپرستان می توانند به گفتگو بپردازند)